съблекалня

събличаме душите, събличаме телата. събуваме обувките и влизаме в стая пълна с мода, литература, театър, кино, изобразителни изкуства, фотография, Личности, образование, любов, приятелства, пътувания, срещи. Различна изповед, погледната през Калейдоскоп.

21.10.2012 г.

to DO, or not to DO?



Аз съм красива, напълно естествена с гърди, побиращи се в мъжка шепа,
красив е и пищният ми задник, добре сложен е, обича да танцува.
Аз съм красива, пуша цигари с удоволствие, наливам се със бира
и черният ми хумор е красив, почитам го и му се кланя, обувам се със кецове и пазарувам в ZARA...
Красива съм и търся себе си през ден, забравям малко и помня незначителни неща.
Аз съм красива и в гадното си настроение и в претъпкания рейс, красива е и младостта ми,
а истеричният ми смях е по-красив от всяка злоба, от всеки облак прах.
Красива съм полегнала в леглото с опънати по диагонал крака, а всяка лудост в мен е повече красива от смирените, от навелите глава
и вглъбена в празни каузи и рошава и със сресана коса, наистина красива съм такава, повтаряше си моята душа.

1 коментар:

  1. опитах се да си се пре2ставя в твоя образ,, че то било красиво бе!

    ОтговорИзтриване

we appreciate your comment .)